Mirjam: Home sweet home?!

20 april 2015 - Brussel, België

Hallo allemaal,

Nou ik wat ik gezegd heb is dus uitgekomen. Het is nu al een paar dagen verder en ik ben weer op Hollandse bodem. Voordat ik dingen vergeet wil ik toch nog even een laatste blog schijven.

Vrijdagavond hadden we weer de jeugdgroep zoals gezegd. Dit keer waren er drie keer zoveel kinderen omdat de vakantie was afgelopen. sommige van onze groep hadden iets voorbereid wat ze met de groep wilde delen. Zo hadden Anouk en Joanne liederen, Amy en Toby een dans en Anna had een heel sterk verhaal over dat het oke is om vragen te hebben over/aan God. Er waren een heleboel iedereen geraakt en geïnspireerd door onze verhalen. Ik heb nog even gekletst met een paar meiden. Over wat ze gehoord hadden maar ook over examens, vragen en, natuurlijk, vriendjes. Het was een leuke en gezellige avond maar toen het afgelopen was, was het raar om afscheid te nemen. We hebben zo'n goede tijd gehad met de mensen daar in de Oakham church. Ga ze missen!
Weer lekker thuis hebben we Amy nog even gezegend. Zij is voor ons niet alleen onze begeleidster maar ook een fantastische vriendin!

En toen was het Zaterdag en waren er drie weken voorbij! Niet te geloven. Aan de ene kant is de tijd gevlogen en aan de andere kant kon ik hier ook nog wel voor wat langer blijven. Laat op de avond nog de laatste spulletjes ingepakt en opgeruimd. De wekker kon gelukkig ook uitslapen ;) Om half elf weg en om 13:15 met het vliegtuig. Alles liep lekker soepel en relaxt. De vliegreis was weer gezellig en een leuke ervaring. Eenmaal op Schiphol stonden Lonneke Felicia en Anne-Ruth ons op te wachten. Super leuk om die meiden weer te zien!

En dat was het dan. De drie weken waar ik het hele jaar al op zat te wachten zijn nu voorbij. Het is een hele bijzonder ervaring geweest. Ik heb ontzettend leuk mensen leren kennen en hele mooie dingen mogen zien. Het is hopelijk ook geen vaarwel maar een tot ziens!

Tot ziens!! xxx