Mirjam: Arts tot te max!

12 april 2015 - Brussel, België

Haai  iedereen,

zaterdag hadden we een artsday in de kerk. We hadden allerlei leuke dingen om te doen. Dans, schilderen,kleien, schminken enz. We hebben zelfs nog even buiten gezeten in de zon, maar helaas stond er iets te veel wind. We hebben heerlijk met de kinderen kunnen spelen en met de ouders kunnen praten. Ikzelf heb een dans/zing workshop gegeven. Ook heb ik heel wat kinderen geschminkt. Zelfs Amy ;) Wat wel jammer was, was dat er niet heel veel opkomst was en de mensen die er waren kwamen uit de kerk. Maar ondanks dat was het een hele leuke dag.

Vandaag is het zondag. Ik zou samen met Amy naar een ochtenddienst gaan in een oude kathedraal. Eenmaal daar aangekomen bleek dat er geen dienst was. Toen zijn we naar een andere kerk gegaan die aan OM vast zit. Toen ik terug kwam heb ik de andere meiden nog heel even gezien, maar die moest al snel weg voor de tweede dienst. Ik heb heerlijk met Amy gekletst en m'n koffer al een beetje opgeruimd (voor zover dat kan ;) ). In de middag hadden we lekker een paar uurtjes vrij. Ook hebben we onze getuigenissen voorbereid die we vanavond in de Oakham church hebben gegeven. Aan het einde van de middag zijn we naar de kerk vertrokken. Toen we daar waren hebben we een soort van high tea gehad. hierna volgde de dienst waarin wij alle een stukje getuigenis hebben gegeven. we hadden elkaar stukjes nog niet gehoord dus het was echt super cool om dat te horen. ieder deed weer iets anders maar we hadden wel bijna dezelfde boodschap. wees jezelf, wees vrij en je bent geliefd. Na de dienst zijn er een paar mensen naar ons toegekomen die ons hebben bedankt voor onze woorden. Zelfs de pastoor was zeer enthousiast. Ik heb zelf een klein stukje gezegd over dat je jezelf mag zijn. Ook heb ik het nummer Read all about it gezongen. Dit omdat het mij heeft doen realiseren dat ik mijn eigen keuzes kan maken en dat ik niet iedereen hoef te pleasen. Goede boodschap, ook voor mij!

Dios te bendiga! (Gods zegen voor jou! Spaans)

xxx