Mirjam: Aren't you one of His disciples?

4 april 2015 - Brussel, België

Hoi allemaal,

Wauw ik heb de afgelopen dagen echt geen tijd gehad om te schijven. Ik ben elke avond direct in bed gestapt, want wow wat was/ben ik moe. Deze dagen zijn er lang geweest met veel wachten maar ook veel haasten.

Het toneelstuk van Peter hebben we met twee ploegen gespeeld zodat we elkaar konden afwisselen. Zo begon de ene groep in de ochtend en de ander in de middag. En vice versa. Er zijn grote groep langs geweest en ook twee kerken. Er zijn veel mensen geraakt door wat we hebben gedaan. We hebben het stuk echt tig keer gedaan en het bleef leuk om te doen. Telkens als we door de gordijnen heen liepen moesten we weer lachen. Ook als we van het podium af waren bleven we doorspelen. 'Aren't you one of His disiples?'

Na het avondeten kregen we te horen de dat we voor acht uur weg moeten zijn. Er zouden andere mensen in de kerk komen na ons maar die hadden de plannen vervroegd. De show werd gestopt en alles moest zo snel mogelijk worden opgeruimd en schoongemaakt. Ik vond het echt een bummer dat het zou moest eindigen. Er waren nog mensen binnen die alle geluiden van hamers en ladders hoorden. Ik vind het echt jammer. Deze mensen zijn waarschijnlijk afgeleid en hebben niet alles meegekregen van de stations. Ach ja... er zijn genoeg mensen die ons gecomplimenteerd hebben. Sommige wilde er zelfs voor betalen. Het is echt een bijzonder en super gave ervaring geweest en het is nog niet eens voorbij.

Morgen is het Pasen en we hebben met z'n alle een Paasontbijt hier in het Zavcentre. Daarna hebben we een korte familie kerkdienst van een uur. Hierna hebben we de rest van de dag lekker vrij om uit te rusten. Kan niet wachten!

Tot morgen