Mirjam: Schoonmaken + oefenen = uitgeput

1 april 2015 - Brussel, België

Haai iedereen,

Gister heb ik helaas niet de tijd gehad om iets te schijven en ook vandaag ben ik erg moe. Ik ga m'n best doen er nog wat leuks van te maken.

Dinsdag
We zijn vandaag naar de kerk geweest waar Stations of the Cross zal plaatsvinden. Ik had ook bij deze kerk als verwachting een grote oude kathedraal met een groot plein ervoor. In werkelijkheid is het een erg modern gebouw in het centrum en aan een drukke weg. Toen alle spullen waren uitgeladen hebben we alles op z'n plek gezet en een heleboel dingen schoongemaakt. Ook zijn er een paar de wijk in gegaan om te bidden voor het evenement, de mensen die komen, het team, België, enz. Eenmaal weer thuis hebben we na het eten voor de teamleden gebeden. we ervaren deze dagen nog al dat de geestelijke strijd gaande is. Om moed en hoop in het vizier te houden hebben we ze bemoedigd en gezegden. Er zijn mooie woorden gesproken en er zijn harten geraakt.

Woensdag
Vandaag zijn we weer naar de kerk geweest. Dit keer om de laatste dingetjes te regelen maar vooral om te oefenen. zo ben ik de straat op gegaan om flyers uit te delen. Dit was er leuk om te doen. Veel mensen namen het aan dus nu is het allen nog hopen dat ze komen. Toen de meeste technische dingen klaar waren hebben Corina, Joanne, Anouk en ik hebben meegedaan met het toneelstuk dat Frank (een deelnemer) heeft geschreven voor het evenement. Anna is vanavond ook aangekomen en zal morgen gelijk moeten/ kunnen meedraaien ;)

Morgen is het dan zover. Vanaf tien uur zullen de deuren geopend zijn voor bezoekers. En het zal duren tot negen uur. Het zijn dus ontzettend lange dagen met weinig vrije tijd. Het zou dus zomaar voor kunnen komen dat ik de komende dagen geen  tijd heb om te schrijven. Zouden jullie willen bidden voor de komende dagen? Samen staan we sterk. we zijn hier dingen aan het veranderen en daardoor ervaren we wat weerstand. Maar we zullen overwinnen!

Hopelijk tot morgen! xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cora van den Berge:
    1 april 2015
    Heel veel sterkte en buiten het zetten van de eerste stap, hoeven jullie het niet alleen te doen!
  2. Theo Groen:
    2 april 2015
    Graag wil ik jullie allen bemoedigen. Weet dat jullie arbeid gezegend is.
  3. Tabitha:
    2 april 2015
    Lieve meiden,
    wat fijn dat jullie vanaf gisteravond compleet zijn. Welkom, Anna...!!

Hoe is het voor Jantine en Lisanne daar? Hebben zij nog een bijzondere taak?

Héél veel zegen vanuit hier. Tof dat jullie vandaag echt mogen starten met UITDELEN. En jullie weten het he? Een kraan die stroomt, wordt zelf ook nat: Jezus geeft alles wat jullie mogen uitdelen (ook) aan jullie!! Dus alles wat jullie nodig hebben... bij deze zegenen we jullie daarmee: fitheid, plezier, rust, gezondheid, scherpte en bovenal een heel diep besef van hoe lief Papa God jullie heeft. Hij houdt van jullie en Zijn brede, trotste glimlach is voor jullie. Altijd.

Een lieve groet, zegen en een dikke hug vanuit Veenendaal,
    namens ons allemaal,

Tabitha
  4. Mirjam:
    4 april 2015
    Ha Tabitha,
    Helaas hebben Jantine en Lisanne niet heel veel kunnen doen. Ze hebben een gigantisch 'Logobord"beschilderd en Jantine heeft ter plekken in de gesprekskamer een super mooi schilderij gemaakt. Verder hebben ze veel op straat rondgelopen om flyers uit te delen en mensen te informeren over het evenment
  5. Jefta:
    8 april 2015
    He Lieve AIM meiden. Ontzettend trots op jullie. Programma in Brussel is intensief geweest heb ik gehoord en gelezen. Bid dat jullie rust mogen pakken, maar ook echt bovennatuurlijk Zijn energie mogen ervaren. Jullie zijn uit God geboren en daarmee goddelijk, heilig en krachtig gemaakt. Zegen de komende weken in Engeland.
    Met Corine probeer ik een gezamenlijke skypecall te organiseren ergens volgende week.
  6. Theo Groen:
    8 april 2015
    Dag Mirjam, Joanne en de anderen.
    Met verwondering lees ik jullie verslagen. Wat jullie allemaal doen in die paar dagen. En wat je er allemaal mee bereikt. Jullie zijn tot een zegen en niet alleen in Brussel. Ik wens je een goede reis naar Engeland en een goed verblijf daar. En hopelijk gelijksoortige resultaten.
    Hartelijke groet, Trudi & Theo