Mirjam: Birmingham!!

8 april 2015 - Brussel, België

Haai allemaal,

Het is al weer even geleden maar hier komt weer een leuk verhaal.

Zondag hadden we het paasontbijt met de kerk. Dit was wel gezellig maar we hebben niet veel mensen van de kerk gesproken. na het ontbijt hadden we een Vlaamse kerkdienst. De preek ging over dat God alles kan maken. Zo was er een blokken kasteel gemaakt en de kinderen mochten dit slopen. Zo'n kasteel moesten ze in een minuut weer opbouwen. Als tweede voorbeeld hadden ze een ei. Die kon ook in twee sec worden gesloopt, maar dit is moeilijk te herstellen. Maar God kan dat.
De rest van de dag hadden we vrij. Iedereen is z'n eigen weg gegaan. Anouk en ik hebben jeugdherinneringen opgehaald door lekker te DS'en. Toen iedereen weer thuis was hebben we Narnia gekeken, om nog even in de Paassfeer te blijven.

Op maandagochtend hebben we nog even met elkaar gezeten om te evalueren over de afgelopen dagen. Ook hebben we onze ervaringen gedeeld en voor elkaar gebeden. Hierna hebben we alle busjes uitgeruimd en dingen schoongemaakt. In de middag hebben we een groepsfoto gemaakt en elkaar gezegend. 's Avonds hadden we een heel gezellig diner. er kwamen wat foto's voorbij een ook hebben we nog een paar leuke liedjes gezongen. en toen was het al tien uur dus we gingen we maar richting bed. We moesten nog even de tickets uitprinten en de laatste dingen inpakken. De wekker stond om 5:40!

Vroeg vroeg op dinsdag morgen vertrokken we. Franck bracht ons naar het station waar om 7:10 onze trein naar Schiphol vertrok. na twee en een half uur in de trein te zitten eindelijk weer tijdelijk op Nederlandse grond. Het inchecken en inleveren van de bagage ging lekker volt. We hadden nog ruim de tijd om even te relaxen zeker toen het vliegtuig ook nog eens een half uur vertraagt was. We zaten echt heel kort in het vliegtuig. We hadden net ons drinken op en toen moesten we al weer landen. Eenmaal in Birmingham waren we in ongeveer 3 kwartier bij Life Hope. We hebben kort even info gehad over Life Hope en al snel verdwenen we het winkel centrum in. Het was echt prachtig weer! Iets wat we niet hadden verwacht ;) In de avond hebben we onze kamers gereed gemaakt en ben ik lekker in bed gaan liggen. Toen ik eenmaal lag was ik binnen vijf minuten weg. Iets wat ik het afgelopen jaar geleerd heb? Door geluiden heen slapen! Wauw wat was dat fijn zeg, ik was zo moe van al dat reizen.

En dan vandaag! Ook vandaag hadden we prachtig weer! Daar hebben we goed gebruik van gemaakt. We zijn lekker met z'n alle naar Birmingham Centrum geweest om lekker te shoppen. En iedereen is geslaagd. Ik ben teruggekomen met haarklipjes, hele leuke sokken, een zwarte spijkerbroek en twee lange zomerjurkjes (helaas een verkeerde maat dus die moet ik nog even wisselen ;) ). Ook zijn we lekker langs te Starbucks geweest en hebben we heerlijk in de zon gezeten/ gewandeld. 's Avond hebben we bij een Nederlands echtpaar gebarbecued. Zij zijn ook bij OM Life Hope betrokken en zullen we deze dagen ook nog regelmatig zien.

Nu Lekker slapen en tot morgen xxx

1. Peros:
    9 april 2015
    mooi (tante) Mirjam, dat mag ook wel gebeuren toch!? geniet ervan en deel lekker uit! Zegen voor jullie
  2. Jefta:
    11 april 2015
    Leuke foto's!! Geniet met elkaar.