Mirjam: Van heel hoog

10 april 2015 - Brussel, België

Hallo iedereen,

het zal je niet verbazen maar de afgelopen dagen waren weer erg druk, ondanks de 'rust' dagen.

Gister was onze laatste rust dag. En zoals de afgelopen dagen was het deze dag ook weer heerlijk weer. In de ochtend zijn Corina en ik nog even naar het centrum geweest. We hebben heel veel en hele leuke kaarten(winkels) gezien. Ook hebben we voor de komende maanden genoeg thee ingeslagen ;)
In de middag zijn we met de groep naar de Clint Hills geweest om lekker te wandelen. sommige gingen in het gras liggen en andere liepen hum eigen route. Zo ben ik per ongeluk van de kaart af gelopen. Ik heb echt een leuke tocht gehad en ook heb ik een klein boekje uitgelezen in de zon. Op deze plek kon je de dorpjes er omheen zien liggen en echt kilometers ver kijken.
In de avond hadden we een prayer evening. Zo hebben we voor Azië gebeden en voor nog heel wat andere landen. Ook hebben ze voor ons gebeden als groep. Dit was een lange avond. Erg mooi en bijzonder maar ook lang en nieuw.

Vandaag was de ECHTE eerste dag. het was de eerste dag dat we vroeg op moesten (ontbijt was TOT 7:45) en de eerste dag dat we hebben nagedacht over wat we de komende dagen gaan doen in de Oakham church. Dit is een kerk op de top van een berg. Zoals Poumi vandaag zei: "Een kaars steek je niet aan om onder een tafel te houden. Zo zal deze kerk niet laag staan maar hoog op de berg zodat iedereen Het Licht kan zien.
In de avond hadden we een jeugdgroep in de kerk en morgen hebben we een open arts day en zondag hebben we daar ook nog een programma. Vanavond hebben we vooral lol gemaakt met de kinderen, maar ook hebben we dezelfde opdracht gedaan als in België. Ieder moest iets kleien wat zichzelf representeerde en ook hebben wij ons voorgesteld en verteld wat wij doen en hoe wij elkaar kennen. aan het einde van de avond hebben en nog een paar leuke nummer gezongen die voor een leuke sfeer zorgde. Na onze liederen kwamen sommige kinderen echt met goede vragen die mijzelf ook aan het denken zetten. Hopelijk zien we er morgen weer een paar terug.

Morgen hebben we een fun night bij Amy dus dat zal wel laat worden.
In dat geval zeg ik tot overmorgen!!

xx

1. Cora van den Berge:
    11 april 2015
    Het klinkt goed. Heerlijk hè dat mooie weer! Even opladen.
    Wat houdt een en artsday in?
    Lijkt het op wat je Boutzen hebt meegemaakt of is het heel anders?
    Hier alles goed. Liefs en groeten mama